A Hugo Boss ruházati és divatcikk kereskedő vállalat vesztesége az első negyedévben 57 százalékkal csökkent a tavalyi azonos időszakkal összevetve, miközben nőttek online eladásai és bővült értékesítése Kínában.
A cég csütörtökön azt közölte, hogy az adózás utáni vesztesége 8 millió euróra zsugorodott a március végével záródott negyedévben az egy évvel korábbi 18 millió euró mínuszról, amit akkor a koronavírus-járvány első hulláma miatt bevezetett korlátozások okoztak. A részvényarányos veszteség 0,26 euróról 0,13 euróra csökkent.
Az idei első negyedévben a cég 1 millió euró kamat- és adófizetés előtti (EBIT) nyereséget ért el a tavalyi első negyedévi 14 millió veszteséggel szemben.
A cég bevétele 10 százalékkal, 497 millió euróra mérséklődött az egy évvel korábbi 555 millió euróról, árfolyamhatások nélkül számítva a visszaesés kisebb, 8 százalék volt. A cég kínai eladásai csaknem megduplázódtak, az online értékesítése pedig 72 százalékkal nőtt.
Elemzők kisebb, 442 millió euró bevétellel, és nagyobb, 28 millió euró adózás utáni veszteséggel számoltak.
A Hugo Boss a tavalyi évet 219 millió euró veszteséggel zárta a 2019. évi 205 millió euró nyereség után.
2021. május 5.
(MTI)