Gazdasági hírek

Csökkent a Hugo Boss vesztesége az első negyedévben

A Hugo Boss ruházati és divatcikk kereskedő vállalat vesztesége az első negyedévben 57 százalékkal csökkent a tavalyi azonos időszakkal összevetve, miközben nőttek online eladásai és bővült értékesítése Kínában.

A cég csütörtökön azt közölte, hogy az adózás utáni vesztesége 8 millió euróra zsugorodott a március végével záródott negyedévben az egy évvel korábbi 18 millió euró mínuszról, amit akkor a koronavírus-járvány első hulláma miatt bevezetett korlátozások okoztak. A részvényarányos veszteség 0,26 euróról 0,13 euróra csökkent.
    

Az idei első negyedévben a cég 1 millió euró kamat- és adófizetés előtti (EBIT) nyereséget ért el a tavalyi első negyedévi 14 millió veszteséggel szemben.
    

A cég bevétele 10 százalékkal, 497 millió euróra mérséklődött az egy évvel korábbi 555 millió euróról, árfolyamhatások nélkül számítva a visszaesés kisebb, 8 százalék volt. A cég kínai eladásai csaknem megduplázódtak, az online értékesítése pedig 72 százalékkal nőtt.
    

Elemzők kisebb, 442 millió euró bevétellel, és nagyobb, 28 millió euró adózás utáni veszteséggel számoltak.     
    

A Hugo Boss a tavalyi évet 219 millió euró veszteséggel zárta a 2019. évi 205 millió euró nyereség után.

2021. május 5.

(MTI)

Kövessen minket Facebookon!

Facebook Pagelike Widget
BUDAPEST IDŐJÁRÁS
2021. május
hKscpsv
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31